Praca VENTIA w czasie epidemii SARS-CoV-2. Realizacja zamówień, czasy dostaw, wsparcie techniczne.

W związku z licznymi pytaniami pojawiającymi się ze strony Klientów, informujemy, że firma Ventia pracuje w pełnym wymiarze czasowym od poniedziałku do piątku w g. 7-16. Ze względu na  bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników, siedziba firmy, jak również lokalne biura techniczno-handlowe Ventia pozostają zamknięte dla osób z zewnątrz. Pracownicy Działów: Sprzedaży, Technicznego, Marketingu, Finansowego, Serwisu oraz Kierownicy Regionów, zostali skierowani do pracy zdalnej, jednak są do Państwa dyspozycji on-line oraz telefonicznie (telefony komórkowe) w godzinach pracy VENTIA:

  • Dział Sprzedaży i magazyn - od poniedziałku do piątku w godz. 7-16.
  • Pozostałe Działy - od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

 

Magazyn firmy pracuje normalnie w zakresie realizacji wysyłek, wydań zamówień, jak i przyjmowania dostaw.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Wszystkie zamówienia są realizowane na bieżąco. Zarówno produkcja, jak i procesy transportów w fabrykach naszych dostawców, przebiegają w sposób normalny. Nie notujemy żadnych opóźnień w realizacji zamówień.

 

PRACA MAGAZYNU i ZATOWAROWANIE

Magazyn Ventia pracuje pełnym składem osobowym w godzinach pracy firmy (od poniedziałku do piątku w godz. 7-16). Wysokie stany magazynowe na większość produktów z oferty, pozwalają nam realizować zamówienia od ręki. Realizacja procesów wysyłek spedycyjnych, transportów własnych Ventia, wydań dla odbiorów osobistych z magazynu Ventia, jak również przyjmowania dostaw przebiega w sposób niezakłócony.

 

TRANSPORT

Transport zamówień realizowany przez firmy kurierskie, z którymi współpracujemy odbywa się bez zakłóceń. Zamówienia złożone do godziny 11, są realizowane jeszcze tego samego dnia. Po godzinie 11, kolejnego dnia roboczego. Dla większego komfortu naszych klientów z Warszawy i okolic wprowadziliśmy własny transport Ventia. Szczegółów na ten temat udzielą Państwu Specjaliści Techniczno-Handlowi.

 

WSPARCIE TECHNICZNE

Dział Techniczny Ventia pracuje w trybie zdalnym w sposób normalny w pełnym składzie osobowym, wszyscy Doradcy Techniczni, Inżynierowie Wsparcia Technicznego, Kierownicy Produktów są do Państwa pełnej dyspozycji on-line oraz telefonicznie w godzinach pracy firmy (poniedziałek –piątek, godz. 8-16).

 

SERWIS

Dział serwisu pracuje bez zmian w pełnym składzie  osobowym

Uwaga! Aby zminimalizować ryzyko zarażenia, prosimy zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi usług serwisowych:

  • Należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń Ministerstwa Zdrowia;
  • Należy przygotować miejsce w którym znajduje się uszkodzone urządzenie, tak aby serwisant mógł pracować samotnie, jeśli będzie potrzebował pomocy sam się o nią zwróci;
  • Prosimy nie podawać ręki serwisantowi przy powitaniu;
  • Należy zachować odległości minimum 2 metrów między serwisantem i klientem;
  • Raport w wersji elektronicznej z przeprowadzonej usługi, będzie dostępny w "Monitoringu Zgłoszenia".

W przypadku gdy serwisant stwierdzi zły stan zdrowia klienta lub klient świadomie będzie łamał powyższe zasady, pracownik Ventia ma prawo odmówić wykonania usługi serwisowej.

 

ZAMÓWIENIA OSOBISTE i ODBIÓR TOWARU W SIEDZIBIE VENTIA

Dla Państwa komfortu i bezpieczeństwa, wprowadziliśmy następujący system zakupów i realizacji zamówień osobistych:

  1. Aby dokonać zakupu, prosimy o kontakt z jednym z naszych Specjalistów Techniczno-Handlowych, aby złożyć zamówienie on-line (mail) lub telefonicznie.
  2. Opiekun handlowy wystawi dokument WZ i oddzwoni do Państwa z informacją, że towar jest do odebrania na magazynie.
  3. Po podjechaniu pod magazyn prosimy o telefon do Kierownika Magazynu, który wyda Państwu zamówione produkty.

Wszystkie telefony i adresy e-mail niezbędne do dokonania zakupów znajdziecie Państwo na stronie w zakładce kontakt:

https://www.ventia.pl/pl/kontakt